Què és un barri? Conferència de l’antropòleg Manuel Delgado

El passat 18 d’octubre a les 19 h el professor catedràtic d’antropologia de la Universitat de Barcelona va fer la xerrada amb motiu de la inauguració de l’exposició Vivències. Hi van assistir una representació de l’Associació de Les Planes, de l’Ajuntament de sant Cugat i del veïnat, que, amb les dues alumnes i la directora del centre, van fer la presentació de la mostra. Seguidament, el Manuel Delgado ens va fer repensar què és un barri, fent un recorregut per barris singulars i de Barcelona i donant una visió crítica de les polítiques seguides pels Ajuntaments i arquitectes o urbanistes, que no sempre respecten la personalitat i manera de viure dels barris, imposant edificis i equipaments que són projectats sense tenir en consideració les persones que hi viuen.