Que no pari la Festa!

Divendres 24 de maig va ser un gran dia. La festa de final de curs que van preparar alumnes i professorat va ser un èxit total. Les activitats del matí, tot i el mal temps, van poder-se fer i tots els nois i noies van participar de les activitats plàstiques que el tutor Albert Climent havia coordinat amb ells. Van fer grafitis a l’espai cobert de la lògia del jardí, van decorar fanalets amb la Cristina Subirats, van preparar garlandes i un mural photo call inspirant-se amb el tema del Pixel art.

A la tarda es van preparar les altres activitats: una sessió de ball amb molt de swing que va omplir l’aula 1 de debutants molt motivats i seguidament concerts de jazz, flamenc i hip-hop. Són grups que porten alumnes del centre que aquell dia es converteixen en cantants, músics i ballarins. Hi ha molt talent musical a l’Escola!

La traca final va ser amb el cabaret musical de Las Marikarmen, que ja van venir a la Festa de Nadal i que no deixen de sorprendre’ns. I si no, doneu un cop d’ull a les imatges :-)

Contents de l’afluència de públic, és un dia que els alumnes vénen acompanyats d’amics, familiars i que l’Escola llueix els somriures i l’energia positiva. La Festa de final de curs posa punt final al curs 2018-19 com un ritual que cohesiona i allibera. Bon estiu a tothom!!