Resultat del concurs de cartells commemoratius del Dia de la Dona 2023

El jurat qualificador de les obres presentades al concurs de cartells del Dia Internacional de la Dona 2023, reunit el 26 de gener, d’acord amb el que s’estableix a les bases reguladores del concurs, ha fet públic divendres 27 de gener el següent veredicte:

1r premi (1.200 € i diploma acreditatiu —l’import del premi està subjecte a les retencions legals establertes-) al cartell presentat per Max Garcia Cirera, de l’Escola Municipal d’Art i Disseny de Sant Cugat.

2n premi (val per import de 250 € en material de Belles Arts cedit per la botiga Vicenç Piera Cugart i diploma acreditatiu) al cartell presentat per Marta Fabón Ortiga, de l’Escola Municipal d’Art i Disseny de Sant Cugat.

3r premi (beca per a participar en un taller a la Casa Aymat a triar entre art tèxtil o gravat i diploma acreditatiu, al cartell presentat per Martà Beà Recasens de l’Escola Municipal d’Art i Disseny de Sant Cugat.

Els membres del jurat són:

Marco Simarro, tinent d’alcaldessa de Drets Socials i Igualtat de l’Ajuntament de Sant Cugat.

Carmina Llonchs, tècnica d’Igualtat de l’Ajuntament de Sant Cugat.

Susana Requena, professora de l’Escola d’Art i Disseny de Sant Cugat.
Marta Arnal, tècnica del departament de Comunicació de l’Ajuntament de Sant Cugat.

El Concurs, organitzat per l’Ajuntament i l’Escola Municipal d’Art i Disseny, va adreçat específicament a l’alumnat de cicles formatius de grau mitjà i superior de les escoles d’Art i Disseny i de batxillerat artístic d’instituts del Vallès Occidental.

Enguany s’hi han presentat més de 60 obres i el jurat vol destacar la participació de tots els centres: Institut Vallès de Sabadell, EDRA Escola d’Art i Disseny de Rubí, Institut Can Planes de Barberà del Vallès i Institut Jaume Mimó de Cerdanyola del Vallès.

El pròxim dia 8 de març es farà l’acte de lliurament dels premis a l’EAD.

Felicitats a totes i a tots!