Resultat del concurs de cartells del Dia de la Dona 2018

El jurat del Concurs de cartells del Dia Internacional de la Dona 2018, d’acord amb el que s’estableix a les bases reguladores del concurs, ha fet públic aquest dimecres, 24 de gener, el següent veredicte:

1r premi: Paula Pérez Cuello, de l’Escola Municipal d’Art i Disseny de Sant Cugat
2n premi: Laura Bermejo Muntané, de l’IES Torre del Palau de Terrassa
3r premi: Anna Bustins Viñals, de l’Escola Municipal d’Art i Disseny de Sant Cugat

El Concurs, organitzat per l’Ajuntament i l’Escola Municipal d’Art i Disseny, va adreçat específicament a l’alumnat de cicles formatius de grau mitjà i superior de les escoles d’Art i Disseny i de batxillerat artístic d’instituts del Vallès Occidental. Enguany s’hi han presentat un total de 51 obres.