Visitem “Stanley Kubrick” al CCCB

El passat divendres 22 de març l’alumnat de 1r d’APGI va visitar l’exposició “Stanley Kubrick” al Centre de Cultura Contemporània de Barcelona. La visita, que s’emmarcava dins la matèria de Cultura audiovisual, ens va dur a fer un recorregut per les sales de l’exposició de la mà de dues guies que ens van descobrir els secrets d’aquest geni de la pantalla gran.

Vam conèixer els inicis de la trajectòria del cineasta, que es va iniciar en el món audiovisual amb la fotografia, i posteriorment vam poder veure l’evolució de la seva carrera repassant pel·lícules com Dr. Strangelove, Spartacus, 2001 A Space Odyssey i Clockwork Orange, entre d’altres.

L’alumnat va demostrar molt interès en una mostra plena de documents originals, guions, storyboards, cartells, fragments audiovisuals i elements escenogràfics i d’atrezzo.