Taller de rima amb Versembrant

Durant aquest mes de febrer, l’alumnat de 2n d’APGI ha participat en un dels tallers que ofereix Versembrant, un projecte que pretén fomentar la consciència crítica del jovent mitjançant l’art urbà i el hip-hop. El taller de rima ha tingut lloc a l’escola durant tres sessions i ha estat una manera de portar música i paraula a les nostres aules.

A la primera sessió es va realitzar una introducció al món del rap, a la música i la rima i es va proposar als alumnes que, partint de les pautes que s’havien donat, miressin d’escriure unes línies seguint una base instrumental. Cadascú es va aventurar a escriure i a rimar.

A la segona sessió es van analitzar algunes lletres de temes interessants proposats pel mediador, així com exemples que proposava l’alumnat, i es van repassar alguns dels versos que s’havien escrit individualment.

Finalment la cirereta del pastís la va posar la darrera sessió, dedicada a la gravació dels temes d’aquells qui ho volguessin. L’aula 32 es va convertir temporalment en un estudi de gravació i alguns alumnes van viure l’experiència de comptar amb un tècnic amb qui poder enregistrar les seves rimes.

Agraïm la feina al Pau i al Patxi i desitgem molts èxits a tots els cantants: Biel, Paula, David, Alejandro, Ignacio, Pol i Àlex!

Aviat penjarem el vídeo del making-of i podrem veure com han quedat els temes!

Més informació: versembrant.cat