Tercera edició del Creatus Dominus

Els propers dies 7 i 8 d’octubre torna a Sant Cugat el (contra)festival de disseny més revolucionari, el Creatus Dominus, coorganitzat per la nostra escola.

Aquest any arriba més fort que mai, amb una tercera edició que dóna la volta a tot el que hem vist fins ara, però mantenint un dels aspectes que el caracteritzen més: tot és 100% gratuït.

Com a novetat respecte les edicions anteriors, durant divendres al matí organitzarem una sessió temàtica en la que es tractaran temes no relacionats explícitament amb la creativitat i l’emprenedoria amb l’objectiu d’expandir horitzons i fer veure als assistents que, en el fons, tot està relacionat. Aquest 2016 la temàtica escollida és la ciència ficció i el fantàstic.

Conferències

Fantàstic: cap joc tecnològic és aliè al fantàstic, Lovecraft és present a molts d’ells. Motiu suficient per incloure un bloc d’aquestes característiques al festival.

Ciència ficció: evasió o distanciament? S’acostuma a dir que la ciència ficció ens trasllada a móns imaginaris i, per tant, ens convida a evadir-nos de la realitat; però hi ha manera d’allunyar-se de la realitat que serveixen per contemplar-la des d’una nova perspectiva.

Explota YouTube: Si ets un emprenedor o una marca i vols tenir èxit a YouTube, cal que vinguis. No trobaràs cap altre lloc millor per aprendre com fer-ho!

PANTONE Lab: El color és un dels pilars bàsics en el disseny, però a la pràctica no està absent de problemas. Parlarem com reproduïr el color tenint en compte tots els suports de reproducció.

Your attention please! Presentacions eficaces: Aprèn a parlar bé en públic per captar l’atenció del receptor i impactar-lo per a què et recordi.

Comunicant emocions a través de les dades: El nostre entorn esta cada vegada més carregat de dades i informació de la que ens sentim desvinculats emocionalment. Descobreix com resoldre aquest desajust generant nous llenguatges de dades.

Optimitza l’UX i el teu procés de treball:
Els dissenyadors encara creen de manera manual, arribant a tenir documents de l’estil: v1.psd, v2.psd, v3-1.psd, v3-2-final.psd, v3-2-final-2.psd. Les eines de creació han canviat, però no el procés del dissenyador.

Dissenyes de pu*a mare però t’expliques de pu*a pena: Una xerrada que et canviarà la vida professional i que et farà preguntar-te: per què no ens ho expliquen això abans?

Case Studio: Diferents professionals, col·lectius i estudis de disseny t’expliquen qui són, que fan, i sobretot, com ho fan.

Com cobrar per les nostres idees: La idea ens donarà l’oportunitat de facturar per la nostra creativitat, i la gestió aconseguirà que ens ingressin els diners al nostre compte corrent.

Converses

Ciència ficció: és la Font d’inspiració constant i camí ineludible de la narració tecnológica del nostre món.

Chicken Room: diverses startups donaran a conèixer com van vendre la seva idea, com van aconseguir finançament i d’altres aspectes que has de conèixer si t’estàs plantejant muntar-ne una.

L’he liat parda: diferents emprenedors explicaran com van desenvolupar els seus projectes i quins errors van cometre que els van portar a deixar els projectes.

Disseny crític: Parlarem de la funcionalitat del disseny; ètica, estètica, revolució… el gran debat.

Influencers: Els influencers ho peten. Aquests nous prescriptors mouen el mercat amb un sol tuit. T’explicaran tooot el que vulguis saber.

Workshops i Masterclass

Fabricació digital (3D): inicia’t a la impressió 3D i aprèn com preparar els teus projectes per imprimir-los en 3D.

Alter ego (Il·lustració): Dibuixa el teu alter ego (màscara) amb l’ús de retoladors i paper. Alegre o trist, home o dona, humà o animal, tot és possible.

Gestió de marca a Internet: Aprèn què és una marca, com es gestiona a internet i per quins motius és important fer-ho bé i amb un pla al darrere.

Coneix Sketch i dissenya una app: Descobreix Sketch i les seves eines bàsiques, tot dissenyant una petita app de missatgeria.

Dissenyant sistemes responsive: Crea conjunts d’elements i patrons reutilitzables que es formen amb guies i frameworks i que creen un llenguatge visual i una gramática comú.

PechaKucha

12 ponents en exposicions contrarellotge: 20 diapositives de 20 segons cadascuna. La temàtica està relacionada amb la creatividad i el disseny, però cada ponente t’explicarà coses diferents… gairebé sense respirar.

Inscripcions i més informació

Pots apuntar-te directament des d’Eventbrite.

Visita la página web per conèixer tots els detalls i segueix-nos a Facebook, Twitter o Instagram per estar al corrent de totes les novetats!

post