Un nou Creatus Beta a l’EAD!

El passat 29 de novembre va tenir lloc a l’escola el ja tradicional Creatus Beta. Una jornada plena d’activitats, tallers i xerrades orientades a fomentar la creativitat i a complementar la formació de l’alumnat de grau mitjà i de grau superior.

Aquest any s’han fet les següents activitats:

Al matí, quatre tallers simultanis per APGI. Un taller de pintura mural amb Mònica Romero, un de disseny tèxtil amb Marc Garcia, una activitat per entrenar la creativitat amb Patricia Herruela i un taller d’il·lustració de moda amb Lucy Victoria Davis.

A la tarda vam tenir sis activitats simultànies amb tot l’alumnat de grau superior, agrupat de diferents maneres.

El Marc Rotger de Slabon Studio ens va explicar com gestionar un estudi de disseny, mentre que el Sergio Catalán de l’estudi Bengala va fer una xerrada sobre branding. El Marc Quévy va fer un taller d’edició de fotografia amb Lightroom i l’Andrés Armellini fer una sessió d’animació de títols de crèdit amb After Effects. La Patricia Herruela va fer un taller per despertar l’agilitat mental creativa i la Martina Manyà va portar el collage artístic a les aules de l’escola.

Com cada any, va ser una jornada diferent en què tothom va poder gaudir i aprendre.

Fins la propera Creatus!