Neix el Vermut Casteller, de Vermuts Miró. L’etiqueta a concurs!

El Vermut Casteller, un nou producte de l’emblemàtica firma reusenca Vermuts Miró que veurà la llum a partir de Sant Jordi de l’any vinent. Fruit d’un acord entre Miró i la Coordinadora de Colles, aquest producte ajudarà al finançament de les formacions castelleres, ja que el podran adquirir a preu de cost i comercialitzar-lo a un preu acordat amb Vermuts Miró. El producte està avalat sota la marca oficial Castells, Colles Castelleres de Catalunya, certificant al consumidor que les vendes del Vermut Casteller beneficiaran tant a les formacions castelleres com a la Coordinadora. El Vermut Casteller és una nova aposta de Vermuts Miró per la cultura popular, on des de fa anys fa costat a altres projectes rel·lacionats amb les festes del territori català.

El Vermut Casteller encara no té imatge que l’identifiqui, de fet sorgirà d’un concurs previ per trobar la millor etiqueta -que canvirà cada any-. Per això a partir del 3 d’octubre i fins el 29 de febrer es podran enviar les propostes a vermutcasteller@mirosalvat.com, d’acord amb les bases del concurs. Un jurat format per persones amb estreta vinculació al món dels castells i del disseny serà l’encarregat de decidir el guanyador o guanyadora, i el premi serà el seu pes en vermut i 300€. A més el nom del guanyador estarà present a l’etiqueta del primer Vermut Casteller, als locals de les colles i establiments de venda, i a les places castelleres durant la temporada vinent.

Bases del concurs