Mireu els vídeos promocionals de l’escola!

VÍDEO PROMOCIONAL EAD SANT CUGAT

VÍDEO PROMOCIONAL EAD CFGS IL·LUSTRACIÓ

VÍDEO PROMOCIONAL EAD CFGS GRÀFICA IMPRESA

VÍDEO PROMOCIONAL EAD CFGS GRÀFICA INTERACTIVA

VÍDEO PROMOCIONAL EAD CFGS ANIMACIÓ

A l'EAD impartim cinc cicles formatius i us els expliquem en uns vídeos promocionals acabats d'estrenar. Aquest mes de març vam fer la setmana de portes obertes i va ser tot un èxit de visites.

Si no vau poder venir, no dubteu a trucar a la secretaria: 93 674 13 10 als matins de dilluns a divendres i podeu visitar el nostre centre. Veniu a estudiar a l'EAD!