Visita a les instal·lacions d’HP

El passat 10 de gener els alumnes de 1r d’APGI van visitar les instal·lacions d’HP a la seva seu de Sant Cugat, en el marc de l’assignatura de Producció i Impressió. L’Emili Serra, del departament de relacions públiques ens va donar la benvinguda i ens va guiar al llarg de l’estada. En primer lloc, Marina Talavera, experta en el negoci d’impressió en gran format i digital, ens va oferir una xerrada tècnica que ens va servir per conèixer l’empresa, els seus productes i les seves instal·lacions al site de Barcelona. Tot seguit, després d’una pausa per esmorzar, ens van portar a l’àrea de 3D per conèixer el procés d’impressió 3D Multi Jet Fusion i algunes de les màquines que HP fabrica. De la mà de l’enginyer Javier Ledesma, vam poder veure el show room amb tot de prototips fabricats mitjançant impressió 3D. La visita va ser amena i interessant i volem agrair la bona acollida que ens van oferir.