Visita Erasmus+ a Czestochowa

El passat mes de maig la Susana Requena i el Jan Brozynski van visitar la ciutat polonesa de Czestochowa, en el marc del programa Erasmus+.

Durant una setmana, els professors van anar a conèixer dues escoles: l'Escola de Belles Arts de Czestochowa Jacek Malczewski i l'Escola Reymont Czestochowa, per intercanviar coneixements i maneres de fer i establir contactes per mobilitats de professorat i alumnat. La Susana va oferir un taller teòrico-pràctic d'estampació de motius del modernisme català que va ser molt ben rebut per l'alumnat polonès.

A més, van establir contactes per engegar dos convenis de pràctiques amb institucions municipals. Per una banda, amb l'Ajuntament de la ciutat, que edita una revista i, per l'altra, amb la fundació Oczami Brata, amb l'objectiu de crear un projecte de pintura mural. Dues alumnes de la nostra escola ja han començat a treballar-hi!

La visita ha estat enriquidora per tots dos professors i serà l'inici d'un intercanvi viu entre Sant Cugat i Czestochowa.