Visita a Exaprint

El passat dimecres 3 d’abril l’alumnat de 2n de Gràfica Impresa va visitar les instal·lacions d’Exaprint a Molins de Rei, empresa del sector de la impressió que treballa 100% online per professionals del món del disseny gràfic.

La visita ens va portar a conèixer la seva seu. Vam començar amb una explicació introductòria al funcionament de l’empresa per després fer un recorregut per les instal·lacions i veure diferents estacions d’impressió: impressió digital, offset i gran format. També vam poder veure en funcionament les màquines de plastificats, guillotina, enquadernadora i plegadora. Tot seguit vam recórrer els diferents departaments, des del departament de disseny passant pel comercial i el de validació dels documents enviats pels clients.

Abans d’acomiadar-nos ens vam trobar tots plegats per fer un torn de preguntes i resoldre tota mena de dubtes i qüestions i, per acabar, ens van obsequiar amb un bon berenar i un petit detall personalitzat per a cadascun de nosaltres.

Volem donar les gràcies a Exaprint per la seva acollida!