El fotoperiodista Ahmed Alí i el dibuixant Ramón Esono ens visiten

Dins el marc del programa Ciutats Defensores dels Drets Humans el divendres 5 d’octubre va venir el dibuixant de còmic de Guinea Equatorial Ramón Esono Ebalé a fer una xerrada pels alumnes de 2n d’Il·lustració i Animació. Aquesta persona ha estat represaliada i empresonada pel govern d’Obiang per exercir la seva feina de dibuixant i il·lustrador compromès amb la denúncia de les vulneracions dels drets humans que es produeixen a Guinea Equatorial. Va fer una sessió molt amena i participativa realitzant dibuixos davant els alumnes que se l’escoltaven molt interessats.

Per altra banda, el dilluns 8 d’octubre ens va visitar el fotoperiodista egipci Ahmed Alí represaliat pel règim de Hosni Mubarak que ens explicà la seva experiència de vida i professió a partir de mostres del seu treball. La sessió es va dirigir als alumnes de segon curs de Gràfica Impresa i Gràfica Interactiva.