Viva la Vida!

Hola a tothom!

Aprofitant la “Nit d’Art”, des de l’escola d’Art i Disseny de Sant Cugat hem organitzat la celebració de final de curs.

No només és per la gent de l’escola, sinó que és oberta per a totes aquelles persones que vulguin gaudir d’una súper nit ambientada en Mèxic en homenatge a la meravellosa artista Frida Kahlo.

La festa serà acompanyada d’algunes activitats, d’entre elles Concurs de Disfresses del tipo mexicà. El guanyador serà premiat amb una sorpresa. A més a més per acabar d’entrar en l’ambient, el menjar que oferirem també serà mexicà, mentre per altre banda; dj’s, actuacions de ball i petits concerts, faran de la festa, una nit rodona!!

Recordar també la participació de l’associació És-Fera 72, un nou centre social, d’art i cultura creat per alumnes de l’escola que ens presenta l’espai el divendres 19 a les 19h.

Per tant, us convidem no a venir a una festa qualsevol, sinó a una divertidíssima festa on tots junts la liarem parda en commemoració al final de curs!

“Viva La Vida!”

Festa “Viva la Vida!” 26 de Maig #FridaKahlo Event al Facebook