ALL NEGRE el Festival d’animació junior de l’EAD Sant Cugat

Divendres 16 i Dissabte 17 de Novembre

All Negre és un esdeveniment anual organitzat per l’EAD Sant Cugat que té com a objectiu servir de plataforma per a animadors novells tot ressaltant la importància de les escoles que imparteixen estudis d'animació. L’animació té un paper important no només en el sector de l'oci, sinó també en la publicitat, la investigació científica i l'art. És una tècnica que requereix estar permanentment al dia de canvis tecnològics i de noves narratives gràfiques i audiovisuals, una professió complexa i que actualment està molt sol·licitada. A l’All negre exhibim els curtmetratges produïts per estudiants i exestudiants d'escoles que imparteixen estudis d'animació d’arreu del món, essent un festival "punt de trobada" de l’animació creat per als estudiants.

A banda de les projeccions dels curts que es presenten a concurs, la programació inclou tallers, xerrades, un mercat de peces gràfiques i serigrafia, karaoke, concursos, premis i servei de bar al pati. Mitjançant unes plataformes web, enguany que fem la 2a edició, s’hi ha presentat més de 60 peces, d’entre els quals n’hem seleccionat entre 40 i 50 per projectar i que entren a concurs. Videoclips, documentals, curtmetratges i obres més experimentals són compatibles en aquest festival. La recepció de curtmetratges s’ha fet entre setembre i octubre, i tots ells són produïts per escoles, estudiants o persones recentment titulades.

Pel que fa al concurs, hi ha dues categories: Secció +18 (en la qual participen curtmetratges per a adults) i Secció Tots els públics.

El Festival comptarà amb un jurat de cinc membres vinculats professionalment al sector educatiu de l'animació i també un jurat de joves estudiants de l'escola EAD Sant Cugat.

Els Premis All Negre són: el Premi del Jurat en les dues seccions de Millor Curt, Millor Director i Millor Guió; Premi del Jurat Jove en les dues seccions de Millor Curt, Millor Director i Millor Guió; i el Premi del Públic.

Convertim aquest esdeveniment en una trobada on professors, estudiants i professionals del sector puguin intercanviar experiències i passar-ho molt bé! Us hi esperem!

DIVENDRES 16 NOVEMBRE

• 15:30 a 16h - Benvinguda i Presentació
  • 16 a 17h - Curtmetratges 01
  • 17 a 18h - Workshop / Conferència (activitats paral·leles)
  • 18 a 19h - Curtmetratges 02
  • 19 a 20h - Workshop / Conferència (activitats paral·leles)
  • 20 a 21h - Curtmetratges 03

• Durant tota la jornada podrem gaudir de servei de Bar, mercat, taller d'estampació de samarretes, taller d'Story Board, Photocall, concurs i sorteig de regals a cada hora.

DISSABTE 17 NOVEMBRE

• 16 a 17h - Speed Dating Network