Marlene Krause ens ensenya a dissenyar en petit format

Us mostrem el resultat del taller de disseny de les capses dels llumins realitzat per la Marlene Krause com a part de les seves pràctiques del màster de professorat. La Marlene ens ha acompanyat aquest curs com observadora de les nostres sessions i ha participat amb molts dels docents de l'EAD Sant Cugat a les seves classes. Abans de finalitzar la seva estada amb nosaltres ha fet un taller preciós per decorar capses de llumins a l'assignatura d'aplicació tipogràfica amb l'alumnat de 1r curs de grau superior.

Amb una sessió prèvia d'inspiració i estudi de col·leccions d'arreu del món (Japó, Índia, Suècia, Finlàndia i d’altres), es van fer moltes propostes a llapis per fer en color i enganxar a una caixa la versió definitiva. S'han fet servir només dues tintes, i els motius florals o d’animals. El text obligatori havia d'incloure el nom o marca dels llumins, lloc de procedència i alguna frase o eslògan (safety matches, cerillas de calidad, llumins selectes i d’altres). No es podia utilitzar ni foc, ni cigarretes o fum ni cap al·lusió al fet de fumar o produir fum.

El fet de treballar una superfície tan petita on compondre imatge i text ha estat un repte interessant, amb un resultat atractiu i harmònic.

Observeu a les imatges el resultat tan “brillant” al que han arribat les propostes de l'alumnat. Aviat les podrem veure exposades a la vitrina de l'EAD.