Lliurament dels premis – Dia de la Dona 2018

El divendres 9 de març vam fer la inauguració de l’exposició dels cartells i el lliurament dels premis per part de la Susana Pellicer, Tinent d’alcaldia i regidora de polítiques social, habitatge i cooperació, com a representant de l’Ajuntament de Sant Cugat, l’equip directiu del centre i representants del servei Dona Informació, Alícia Bragulat i Rosa Botella. El públic assistent, professorat i alumnat de l’escola i acompanyants dels alumnes premiats van poder gaudir de la presentació de l’exposició dels cartells per part de les alumnes premiades i la directora del centre, Eva Virgili, per seguir amb un pica-pica a la biblioteca i visita lliure a la mostra, i per acabar amb una xerrada dinamitzada per l’actriu Alícia Reyero que ens va fer pensar en la realitat dels rols de dona en la vida quotidiana i també en les arts escèniques.

1r premi: Paula Pérez Cuello, EAD Sant Cugat, 1.200 € i diploma acreditatiu.
2n premi: Laura Bermejo Muntané, INS Torre del Palau, Terrassa, val per import de 250 € en material de Belles Arts, cedit per la botiga Vicenç Piera, i diploma acreditatiu.
3r premi: Anna Bustins Viñals, EAD Sant Cugat, taller d’art gratuït al Centre d’Art Maristany i diploma acreditatiu.

Cartells seleccionats per a l’exposició:
EAD Sant Cugat: Sandra Melgarejo, Elia Hernández, Maria Polo, Ingrid Aguilà, Joan Casas, Farah Safdar, Anöuk Almansa, Bernat Ferri, Anna Martín, Judit Ballester, Laura Vélez i David Ledesma.

INS Torre del Palau: Raquel Sánchez, Joan Ribó, Ana Lucía Wiswell, Irene Roig, Cristina Pastor, Lídia Sánchez, Judit Antolín, Laia Vázquez, Ariadna Quinteros, Paula Hernando, Marta Moral, Joel Dosta i Helena Laguna.