Calendari de la preinscripció al centre, proves d’accés i matrícula curs 2020-2021

La preinscripció al centre es preveu que sigui del 2 al 8 de juny els cicles de grau mitjà i del 10 al 17 de juny els cicles de grau superior.

La matrícula es preveu que sigui per grau mitjà i grau superior entre l’1 i el 7 de setembre.

El procediment de la preinscripció serà telemàtic. Per qualsevol aclariment podeu trucar al centre en horari de secretaria: de 9:30 a 13 h de dilluns a divendres.

Proves d’accés:

Totes aquestes modificacions del procediment d’inscripció i execució de les proves queden recollides en el document d’Instruccions per als centres educatius sobre els canvis en la gestió administrativa i en la realització de les proves d’accés i d’obtenció de títols motivats per la situació de pandèmia, que podeu trobar a l’Espai del confinament a la nostra web.

Així mateix, us informem del nou calendari de les proves que podeu consultar al web del Departament d’Educació.

Grau Mitjà:
ensenyament.gencat.cat/ca/serveis-tramits/proves/proves-acces/gm-apd/calendari

Grau Superior:
ensenyament.gencat.cat/ca/serveis-tramits/proves/proves-acces/gs-apd/calendari

• Inscripció: del 13 al 21 de maig de 2020
  • Llista provisional d’admesos i exclosos: 5 de juny de 2020
  • Llistat definitiu d’admesos i exclosos: 19 de juny de 2020
  • Prova de GM: 25 de juny / 26 de juny prova específica APD
  • Prova de GS: part comuna 29 de juny de 2020; part específica 30 de juny de 2020
  • Prova d’incidències GM: 2 de juliol de 2020
  • Prova d’incidències GS: 6 de juliol de 2020
  • Llistat provisional de qualificacions: 8 de juliol de 2020
  • Llistat definitiu de qualificacions 14 de juliol de 2020

Heu de tenir present que totes les dates del mes de juny i posteriors són provisionals i podran patir modificacions en funció de com evolucioni la pandèmia.

Per qualsevol aclariment podeu trucar al centre en horari de secretaria: de 10 a 13 h de dilluns a divendres.