Portes obertes de l’EAD Sant Cugat

L'Escola d’Art i Disseny de Sant Cugat és una escola pública amb gairebé 60 anys d’existència i 35 de titularitat municipal que ocupa un espai molt singular: la Casa Mònaco, una torre modernista que l’arquitecte Eduard M. Balcells va construir a l’inici de la carretera de l’Arrabassada, al peu de la serra de Collserola.

En el vídeo que us presentem us obrim les portes de l’Escola en format audiovisual, ja que aquest any no hem pogut fer-ho com cada any a causa de la greu situació generada per la pandèmia de la Covid-19.

Impartim ensenyaments cinc cicles formatius d'arts plàstiques i disseny de la família professional de Comunicació Gràfica i Audiovisual en unes instal·lacions adequades a les necessitats dels ensenyaments. Disposem d’aules taller, aules de formació teòrica, aules d’informàtica equipades amb diverses plataformes digitals, plató audiovisual, taller de gravat i serigrafia, sala d’exposicions i un espai exterior enjardinat.

El Projecte educatiu del centre es basa en la continuïtat i la relació entre els diferents cicles. El cicle de grau mitjà (Assistència al producte gràfic imprès) introdueix l’alumnat al disseny i la producció gràfica i contempla la formació per les proves d'accés al grau superior. Els cicles de grau superior: Animació, Il·lustració, Gràfica impresa i Gràfica interactiva es relacionen entre ells i permeten dissenyar el currículum amb mòduls comuns, específics i complementaris, possibilitant a l'alumnat obtenir dues titulacions en tres cursos (2 x 3).

L’EAD Sant Cugat té la carta ECHE des del 2014 i ofereix als seus estudiants la possibilitat de fer una mobilitat Erasmus+ tant d’estudis com de pràctiques.

Consulteu la nostra web si voleu saber-ne més o bé truqueu al: 93 674 13 10 / 687 565 778 en horari de secretaria de 9:30 a 13h.

Si voleu més informació del que són els nostres cicles, podeu entrar a aquest enllaç del Departament d’educació: xtec.gencat.cat/web/.content/curriculum/professionals/artistics/artsplastdis/documents/Triptic-APD-.pdf

I si teniu preguntes, consulteu el llistat de FAQS: ensenyament.gencat.cat/ca/actualitat/orientacio/artistics/preguntes-frequents/apd