PRO(ê)JECT 2018

Presentacions dels Projectes Integrats i Obres Finals el 13, 14 i 15 de juny.

El Viatge és el punt de partida dels Projectes d’aquest any, que per primera vegada es presenten a la Casa Aymat a 5 minuts de l’estació dels FCG i a 10 minuts de l’escola, és un equipament cultural molt acollidor que actualment conté el Museu del Tapís i tallers de gravat i ceràmica.

Aquest és el moment més important per a l’alumnat de segon curs que acaba el cicle i per tot el professorat que ha compartit aquest camí amb ells. Una jornada especial on tots aprendrem de tots.

Veniu amb nosaltres? Us hi esperem!

La gràfica d’aquest 2018 ha estat realitzada per l’ex-alumna d’Il·lustració Patricia Herreruela.

Descarrega’t els horaris de les Presentacions dels Projectes Integrats i les Obres Finals, juntament amb les Comissions Avaluadores aquí.